loading...
درهم و برهم
Mozhgan بازدید : 677 شنبه 01 آذر 1393 نظرات (2)

شهره لرستانی متولد سال 45است.لیسانس کارگردانی تئاتر از دانشکده هنر های زیبا دانشگاه تهران را دارد.

یک خواهر بزرگتر و یک برادر کوچکتر دارد پدرش قاضی دادگستری و مادرش معلم است.

او در  27سالگی عاشق شد و شکست عشقی خورد عاشق مردی که  13سال بزرگتر از او بود

که به او به دلایل زیادی نرسید این ماجرا باعث شد او شکست عشقی بخورد و به سکوت برود

و افسرده شود. احساس میکرد همه چیز را باخته است میگویدحقایق عظیم و غم انگیزی بود

و شاید به خاطر این ماجرا است که قهرمان فیلم نامه هایش همیشه میانسالان اند.

میگوید دیگر به ازدواج فکر نمیکنم مگر این که یه موقعیت خاصی یه دفعه پیش بیاید

من نه عاشق شدم و نه کسی جای او را برایم میگیرد و هنوز مجرد مانده ام.

من 7 سال دوره روانشناسی رفته ام تا اوضاعم بهتر شده تنهایی تنها ترس من است

ولی الان با پدر و مادرمن با فاصله یک طبقه در یک ساختمانم.

عاشق بچه ام ولی دکتر گفته به خاطر وسعت بیماری ام نمیتوانم بچه بیاورم و تعدادی بچه گربه دارم.

علت چاقی شهره لرستانی بیماری هیپوتروئید است که الان تحت درمان است.

بعد از مدتی وقفه و نبودنش دوباره به بازیگری برگشت ولی 40کیلو چاق شده بود.

او باعث راه اندازی خانه سینما هم شده است.


ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ashvan در تاریخ 1393/09/15 و 17:23 دقیقه ارسال شده است

وبلاگ قشنگی داری شکلک
سعی میکنم هر روز بهت سر بزنم
لطفا به این سایت ک برات فرستادم سر بزن
توش ثبت نام کن شکلک
سایت خوبیه
بازم ممنون شکلک

این نظر توسط ali در تاریخ 1393/09/01 و 22:42 دقیقه ارسال شده است

سلام خسته نباشيد ... سايت زيبايي داريد اگر براي سايتتون نياز به بنر داشتيد براي تبليغات در سايت هاي ديگر يا تبادل بنر... من طراح بنر هستم با کم ترين قيمت بنر گيف و فلت طراحي ميکنم.. اينم تعرفه هام:
468*60 = 4000 تومان
12*240 = 4000 تومان
125*125 = 3000 توامن
250*300 = 70000 تومان
براي ديدن نمونه کار ها لطفا به سايت سر بزنيد:
http://boxtheme.ir
براي سفارش نيز از منو - به بخش تماس با ما بريد و بگيد که بنر مي خوايد به همراه سايز بنر و متن بنر و... رو برام بفرستيد تا براتون .....طراحي کنم ضمنا پرداخت پس از تحويل بنر صورت ميگيره


کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام دوستان من مدیروبلاگ درهم و برهم هستم این وبلاگ را ساختم تاجدیدترین اخبارمربوط به هنرمندان وبازیگران را براتون بذارم امیدوارم لذت ببرین. از صفحات دیگر وبلاگ هم بازدید کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدوم بازیگرودوست داری؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 198
  • کل نظرات : 39
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 401
  • بازدید سال : 8,370
  • بازدید کلی : 201,155